دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اسلامی:

نشاط اجتماعی خانواده‌ در گرو سلامت روحی و جسمی زنان است

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: نشاط اجتماعی خانواده‌ها در گرو سلامت روحی و جسمی زنان است.
کد خبر : 404782

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، سیده‌اعظم اسلامی با بیان اینکه ترویج و توسعه ورزش بانوان از اهداف این اداره کل است، گفت: نشاط اجتماعی خانواده‌ها در گرو سلامت روحی و جسمی زنان بوده و برای دستیابی به این امر زنان باید ورزش را سرلوحه کار خود قرار دهند.


وی افزود: ورزش برای بانوان شاغل علاوه بر اینکه باعث نشاط و بهره‌وری می‌شود، باعث جلوگیری از افسردگی در کار و ارتقای سلامتی آنان خواهد شد و بر همین اساس، اختصاص یک ساعت ورزش برای بانوان شاغل در ادارات، باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.


رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به اهمیت این مقوله، لزوم توجه به فرهنگ‌سازی و ایجاد شرایط و امکانات مناسب و آموزش‌های رسانه‌ای بیش از پیش احساس می‌شود و شاید مهم‌ترین کار ایجاد انگیزه کافی برای ورزش باشد که در این بین اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، دوشنبه هر هفته از ساعت 7:30 تا 8:30 در محل سالن شهیدین قاسمی بیرجند، ورزش صبحگاهی را با حضور مربیان برجسته و بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌کند.


اسلامی تأکید کرد: بی‌شک پرداختن به ورزش و فعالیت‌های جسمانی برای هر فردی امری ضروری بوده و اهمیت آن برای بانوان با توجه به نقش‌های مهمی که در جامعه دارند، دوچندان است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: نشاط اجتماعی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته